19 oktober 2008

En vän

Idag kommer en mycket nära vän hem från sin "semester" som har varit i över 1,5 år! Gud va jag längtar! Har suttit hemma o väntat på hans samtal! Men jag vet att de kommer dröja ett tag då jag redan har fått en schema hur hans vecka kommer se ut. Vi har brevväxlat hela tiden o har varit uppdaterad om vad som pågår. Jag måste säga att han är den enda som vet allt vad som hänt sista året och den enda som förstår mig till 100. "Semester-tiden" skulle egentligen bara vara i 1 år tror jag, men blev utdragen ännu längre. Denna person är den skönaste jag känner! Han e grym på creep walk o har världens bästa humor!! Han har fått mig från att sitta o gråta o må skit till att skratta! Han har ett hjärta av guld! O ord kan inte beskriva hur mycket jag längtar tills telefonen ska ringa!! ***RIIIIING***
M har faktiskt inte ens varit svartsjuk då jag har haft en bild på honom på väggen i sovrummet! (o nej jag e inte kär i han utan de e "brossan")

I'll be waiting. . .

Call. . .

Hallå?. . .

Meder?. . . Har du glömt mig?

Inga kommentarer: