11 oktober 2008

Festen!

Jaa du! Vart ska man börja? Mamma kom o hämtade lillan vid halv 4! Sen kom svärbror (säger man så?) o allt blev så jäkla stressigt! Maten skulle lagas o systemet skulle handlas.. Vi kan säga att allt starta vid 5 ungefär och slutade sedan vid 5!! Från början trodde vi att vi skulle bli skit många och sedan kändes de som att endast ett få tal skulle komma. Men de kom ett gäng med helt olika personligheter! De hade kunnat krockat totalt men allt bara klicka! De blev en riktig lyckad fest! M hade gjort världens godaste bål men jag hann bara dricka 1 glas! Tårtan försvann innan jag ens han ta en bit. Men som tur var så väckte jag M i morse med tårta på sängen så då blev de en bit!

De blev allt från ölspel, misslyckade bartendertricks till hångel o fylleri!

Vid 12 tiden tog jag fram ett glas med vatten, de blev 2 klunkar sen hämtade jag en smirnoff i stället! Hahaa.. gjorde samma försök vid 3 men då kände jag mig redan nyckter! Så vattnet blev inte förrän 5 då vi skulle lägga oss! O tro mig jag var inte ens bakis när jag vaknade på morgonen! Ett under!!

Tack alla för en lyckad fest! Och tack för att ni kom och firade oss!

Inga kommentarer: