03 maj 2009

Uppdatering!

Inget dåligt har hänt kanske jag ska börja med och säga!
Vi har bara ännu en gång haft en minisemester. Åkt ut till mamma som inte var hemma och bodde i hus hela helgen. Grillade o bara myste. Det blev som sagt ingen brasa i år igen. Men för mig gör de inget. Istället satt vi hemma och grillade och myste framför tvn. I fredags kom min bror, hans fästmö! (som jag fick reda på då) och deras nyfödda son. De var jätte mysigt men man märkte att man hade barn där på kvällen. Deras son ville inte somna och skrek och jag försökte natta lillan som inte heller ville eller kunde somna.
I lördags var vi på 25 års fest! De var väl sådär om jag ska vara ärlig! Träffa gamla skolkamrater som egentligen skulle varit kul och träffat men istället sitter dom o tjatar och överdriver saker jag inte gjort och snackar massa skit till M. Precis som om dom ville kolla om han blev avundsjuk eller kolla gränsen. Men han bryr sig inte, han satt bara o skratta o fråga om han skulle få en private sen. Men nu i efterhand är jag faktiskt skit förbannad! Falska fittor är precis vad dom är! Har alltid varit och har tydligen inte förändras ett skit på dom senaste 3 åren!
Sen fanns det en kille där som jag klippte av håret en gång i tiden för flera år sen som stog o tjatade om de hela tiden o slutade aldrig. Så lördags kvällen var väl inte allt för lyckad. De slutade med att jag sa åt M att nu går vi hem och så var jag på pisshumör.

I allafall har helgen varit fullspekad! Vi har till o med hunnit o varit ute o solat o jag har bränt mig! Jag har röda prickar som kliar hela armarna, bröstet och ansiktet.

Inga kommentarer: