20 maj 2009

Morgon kaos

Först tänkte jag blogga kl.5 på morgonen.
Lillan vaknade tyvärr 4:45 och ville inte somna om. Jag somnade vid 12 igår kväll och vaknade ett antal gånger, var otroligt orolig och M satt och spelade tvspel tills kl 2 då jag gick upp o sa "nu fan måste du lägga dig!". Jag har alltså inte sovit ett piss känns det som. Sov bra mellan 2-4:45 men de är allt. I morse då lillan inte ville somna om blev det världens tjaffs mellan mig o M. Jag vill och orkar inte gå in på vad de handlar om men förlovningsringar flög o jag bad honom flytta ut och han har slagit hål i garderobsdörren i hallen. Ja, morgon kaos! Jag undrar verkligen vad grannarna tror om oss! Egentligen började bråket redan igår när jag kom hem men lugnade sig. Nu sitter i allafall ringarna där dom ska och vi har pussats och kramats. Allt handlar i stortsätt om att både jag o M känner oss helt utmattade. Han sover dåligt och kan knappt somna på nätterna vilket håller mig vaken sen vaknar lillan äckligt tidigt för sommar vädret! Solen går ju upp 4 nu så hon vaknar 5 tiden i stället för 7.

På eftermiddagen kommer farmor på besök. De kommer lillan verkligen uppskatta! Hon älskar sin farmor och de är så kul o se nu att hon känner igen och kommer ihåg människor.

Inga kommentarer: