08 maj 2009

Nimrod

Anonym sa...
Varför har du gjort så att kommentarer måste godkännas??

Nimrod sa..
För att såna som du finns och jag vet vem du är...

Jag sa..
Fel svar! Rätt svar: Ja, folk skriver ditt riktiga namn, ditt riktiga TJEJnamn, Nimrod.
Den enda anledningen till att jag gör de här är för att jag länge har läst din blogg och beundrat dig men när jag märkte hur du raderar alla kommentarer som skriver att du är en tjej istället för att förklara dig så tappa jag grovt intresset. jag vill ha en förklaring Yesim!

http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.8951588

4 kommentarer:

Anonym sa...

Han/hon är full med skit!!

Anonym sa...

Nimrod är ingen tjej. Jag vet för jag har haft sex med honom.

Mandy sa...

Hahahaa.. Ja, oralt funkar ju alltid!

LiNdA sa...

Kolla nu då :)