13 maj 2009

Dagen

Idag mötte jag upp M efter han hade varit på KS. De blev en lång promenad hela vägen hem! Förbi Karlbergs slott och kungsholmen runt känns det nästan som. Det var faktiskt jätte skönt! Vi var ute nästan 3 timmar. Vi stannade i Rålis och lillan fick gunga. Ja, jag vet att jag sa att jag aldrig skulle återvända dit men nu blev det så ändå. Lillan tycker verkligen om att gunga nu! Första gången var hon lite rädd och även andra gången, men nu älskar hon de!
I rålis var det aktivitetsdag i alla skolor skulle jag tro. Det var hur mycket barn som helst, spelade fotboll, frespy (stavas?) och de var även thorildsplans gym joggning dag.
I början när jag och M träffades fick jag en ring av honom. En i vitt guld med en riktig diamant ring i. Visst var den hittad men otroligt fin och tyvärr för liten. Idag i allafall gick vi och pantade den! Köpte jordgubbar! Årets första jordgubbe! (tror jag de blev, blir alltid lika osäker)

2 kommentarer:

- • Rebecca • - sa...

Nej jag dömde dig inte alls,men jag e väldigt skeptisk till att leva med en missbrukare tillsammans med barn osv.
Men alla e ju olika och mina upplevelser e ju inte alls något du kommer behöva gå igenom,eller din dotter för den delen.
Skönt att allt me M börjar lösa sig o kanske kommer ljusna framöver.

Jaa d e helt otroligt hur snabbt dom små liven växer.
Jag kan inte förstå att min plutt redan e 1½ och en riktig liten kille som leker me bilar och leker indian. haha

- • Rebecca • - sa...

Skönt att du vet hur du vill ha d ifall hans kulle trampa snett igen.

Jo jag har verkligen tur som har min mamma som hjälper till så mycket som hon gör.
Vet inte vad jag skulle göra utan henne faktiskt.

Kram