27 maj 2009

Stressigt

Jag har inte hunnit skrivit och känns som jag fortfarande inte hinner skriva.
Dagen i går gick sjukt fort! Åkte till mamma och lämna lillan sen tillbaka till stan för att gå på anhörig utbildningen sen hem till mamma igen. Helt plötsligt var kl 23 och jag hade inte ens tanke på att lägga mig. De blev nåra timmars sömn i allafall i morse tog mamma lillan så jag fick somna om. Om ett tag måste jag iväg till söder om söder. Mycket långt bort, ända till Handen. Får dock skjuts från Hagsätra men bara dit är långt. Som jag har skrivit tidigare ska jag ju vara brudtärna på ett bröllop som inte länge sen var 1 år till men nu är det bara 8 dagar!! Jag börjar bli lite hysterisk här!! Ikväll är det möte med prästen så jag måste snart göra mig i ordning och sätta mig på tuben bort till Hagsätra.
Ska försöka skriva mer sen...

En sak som jag har glömt!!!
I måndags hade M varit ren i 6 månder!!
Ett halv år har min älskling hållit sig ren!!
Självklart hade jag glömt bort det helt och hållet!
Men de ska firas i helgen eller nått..

3 kommentarer:

Fiia sa...

Har de hänt nått? Du har inte skrivit på jätte länge!

Anonym sa...

Kom ihåg bara att den viktigaste i familjen är er dotter, går det inte bra med din sambo så tänk dej noga för om det är värt att fortsätta ert förhållande. Har själv en son på 17 år med drogproblem, hans bror har farit väldigt illa av hans missbruk, så min äldre son kommer inte att få bo kvar hemma sen när han kommer ut från behandlingshemmet. Vill bara ditt bästa...man orkar inte hur mycket som helst...

Terese sa...

Grattis till honom :-)
Starkt av honom att kunna sluta, stor kram från mej!