09 maj 2009

Möhipp's morgon

Nu är kl 8:47.
Jag kan inte skriva om allt på bloggen än då de är möhippa idag. Så jag skriver de nu och publicerar de ikväll. Igår hade jag sjukt mycke o göra. Jag har kommit på värsta grejjen. Alla som är med ska ha hemliga uppdrag som de ska göra under dagen, de här är något bruden inte ska få veta så hon kommer stå som ett fråge tecken när alla beteer sig märkligt. De är allt från att ragga upp en drink åt henne till att hålla tal 3 gånger och glömma bort vad man ska säga. Nu är det en av oss som inte kan komma så jag ska ta hennes lapp. Egentligen skulle inte jag ha någon då de är jag som har kommit på allt, men nu blev de så i allafall. Ingen ska veta vad den andra har och möhippan vet ingenting. Får se hur lyckat de blir. Men nu har jag faktiskt stora förväntningar!

M och lillan har redan åkt iväg till farmor. Dom åkte vid 8 så de är sjukt tomt här hemma! Vid halv 12 ska jag möta upp Tindra och Annika som även ska vara med och kidnappa. Sen drar vi ut till grönan och har en hel dag där! Jag längtar sjukt mycket!! I morse när vi vakna regnade de ute! Skit väder! Men de står på aftonbladet att kl 12 ska det vara 9 grader och halvmulet! Så jag hoppas de håller!!

Som sagt, jag skrev de här i morse och publicerar de senare!

Inga kommentarer: