11 maj 2009

M's medicinering

Nu vet jag inte riktigt vilken dag vi är inne på.
Men dosen är höjd till 54 mg. M har väldigt svårt och sova. Han är trött och seg men inte sömnig. Så här har det i stortsätt varit hela tiden. Jag tycker det är skit jobbigt. Han vill sitta uppe och spela tvspel, dataspel eller bara kolla på tv och de stör mig så otroligt mycket när jag ska sova. Han har sovit kanske 8 timmar totalt sen förra onsdagen. Aptiten är också dålig. Han slarvar med maten. Huvudvärken är dock borta. Idag var han ute med lillan och gick/lekte i nästan 3 timmar när han kom tillbaka var han helt matt och fick yrsel. Han var jätte yr i nån timme och orkade knappt stå upp. Jag vet inte om det beror på medicinen eller om han var ute och gick och inte druckit tillräckligt.

1 kommentar:

annieellen sa...

Ville egentligen bara tacka för en bra blogg, jag känner verkligen igen mig i mycket av det du skriver. (Jag är svälv anhörig till en alkoholiserad pappa).