30 september 2008

Morgondagens planer

I morgon ska vi till bvc vid 10 sedan ska vi åka till kista och äta lunch med mormor. Efter de bär de sig åt till S-tuna och hämta M som flyttar hem igen! =) Ååh! Jag är så glad! Längtar verkligen! Vi blir en familj och den här gången ska jag se till att vi förblir de!

Måste även nämna att jag hade lovat en kompis att bo här 1 vecka då hon ska göra en hemlig grej. Men jag måste prioritera. De viktigaste är att jag o M löser allt, vi måste prata och har väldigt mycket o lösa. De kan bli svårt om man ska leva 4 personer i en 2a. Jag känner mig faktiskt dum som sa att de inte går längre att hon bor här efter att jag har lovat. Men de viktigaste i mitt liv just nu är att vi ska bli en familj igen!

Idag har jag ännu inte hunnit tvätta! Men jag har dock hunnit sätta in massa kort i pärmar åsså posta kort till gammel mormor.

Inga kommentarer: