29 september 2008

Dagen avslutas

I dag har de varit en massa bilåkande! Man får se de positivt, jag blir en bättre förare! Men då ska vi inte nämna att jag var nära o krocka! (som jag till o med gjorde förra helgen! O inte ens med våran bil!! Sorry Johan, mår fortfarande dåligt för de!)

Hämtade först upp M i S-tuna, köade hela vägen hem till stan men jag han i allafall tok-städa innan prästen kom! "Våran" präst är skönt flumtokig! Han är lite skum o flummig, första gången jag träffa han tyckte jag han var mysko men de blir på ett kul sätt! De är nämligen så att han oxså är från Kista..! Till o med samma gata som jag!!

Bla bla blaa.. är de så kul o läsa om vad jag gör på dagarna? Jag som tänkte skriva om allt jävla drama som händer i mitt liv! Men M verkar sköta sig nu! O jag gör ju inte så mycket kaos längre som jag brukade! Men jag loova kära läsare jag känner både mig själv o min kära så de dröjer nog inte länge innan drama kommer tillbaka! =/

Veronica!! Du ska me på kryssninge på vår 1års dag! Glöm inte de! O inge slingeri sling nu! O inge Norrland!!

Nu ska jag gå ut o ta en cigg o sura för att jag har missat idol sen lägga mig. Måste ut o flytta bilen vid 9 i morgon.
oOo

Inga kommentarer: