29 september 2008

Dagen börjar

God Morgon kära läsare!
Måste bara börja att skriva att de är så skönt att vara hos mamma! Lilltjejen sov inne hos mormor i natt sen på morgonen kom hon in till mig o åt sen tog mormor henne igen. När jag vakna hade de gått till jobbet men lilltjejen sov fortfarande så jag hoppa in i duschen. Fast den huvudsakliga anledningen till varför vi är här är att lillan ska ha en bra relation med sin mormor.

Nu ligger hon i min gamla säng o sover o ja sitter o bloggar med "våra bästa år" på TVn. Jag vet att många har åsikter om "våra bästa år" antingen hatar man den eller älskar man den. Om man älskar den blir de som en drog. Man måste se vad som händer med Hope, Bo, Brady o allaihop. Överlever dom? Jag skulle tippa på ja! o kommer Mimi berätta till ur sexiga Rex om aborten? Hmm.. Dramaa!

Näh, men nu måste jag sminka mig o klä på mig innan stumpan vaknar. Ska hämta M efter jobbet så ska vi åka hem o träffa prästen. O jag börja tokstäda efter hans samtal att han kommer redan i dag! Oooh.. måste skynda oss hem o dammsuga! Första intrycket gör mycket!

Mitt humör i dag är mycket bättre än i helgens då jag var så deprimerad att jag inte ens kunde gå ut från dörren! Jag tror faktiskt att mycket beror på att jag har börja med p-piller igen. Oh, dessa humör svängningar! Sen har alltid Martin en del i spelet.

På återseende. . .
o

Inga kommentarer: