30 september 2008

Tidig morgon!

Åååh, vilken tidig morgon de blev! Jag har inte gått upp så här tidigt sen jag sluta jobba i mitten av april!! Vaknade vid 8 o visste att jag egentligen måste upp. Bilen måste flyttas vid 9! men lat som man är orkade jag inte upp. Lillan väckte mig vid 9 o då jäävlar blev de fart! Upp tvätta henne mata sen han jag knappt klä på mig själv innan jag var där nere vid bilen. Ingen böter iallafall! Nu är kl halv 12 snart o jag åt nyss frukost! Har inte hunnit duschat. Jag har iiingen aning vart tiden har farit iväg! Vad jag jag gjort? tömt diskmaskin, diskat, betalat räkningar, flytta bilen.. Men jag har inte hunnit duschat, slängt in en tvätt i tvättmaskin! Åååh.. dagen började bra o nu är man skit trött.. Plus att jag måste dammsuga hennes babygym! de är jätte dammigt!

Dagens humör: Stressad o trött!

Fick ett morgon samtal av min kära vän Veronica som knappt hade tid o prata! Kl.3 kommer jag sitta klistrad vid telefonen o vänta på att hon ringer! Hon är på den där jävla båten som hon alltid är på! Jobbar 10 dar, hemma 10 dar. Men när hon är hemma åker hon antingen till norrland eller till e-tuna!

Nästa gång jag skriver ska jag hitta nått smaskigt! ;)

Inga kommentarer: