28 september 2008

Mode?

När man går in o läser andras bloggar skriver 99% av alla om mode!

Och jag måste erkänna att jag inte alls är intresserad av de!
Om du frågar mig om vad som är inne nu har jag ingen aning!

Innan jag blev med barn var de jeans o tshirt som gällde, sen under graviditeten var de bara mjukisbrallor! Och på något sätt sitter de fortfarande kvar! Jag kan inte vara hemma o ha på mig något annat än mjukisbrallor o ett linne! Sen går jag förstås inte utanför dörren med mjuksbrallor dårå.

Asså jag bryr mig faktiskt inte om vad folk har på sig varje dag o vad dom har köpt för nya kläder! De värsta är nog ändå att dom tar kort på sig själva me deras nya kläder o lägger upp de! Som att dom hoppas på att dom ska bli den nya blondinbella!

Så alla som läser detta: Denna blogg handlar absolut inte om mode! Utan om sorg, smärta och den mörka sanningen som ingen annan skriver om! Detta är sanningen och inget fake-smile!

Inga kommentarer: