04 mars 2011

M's släkt på besök

Jag har inte haft tid eller ork att skriva på ett tag.

Förra söndagen kom M's två systrar hit med familj, barn/mamma och M's farfar och styvpappa hit på besök. De var jätte kul att se alla igen och lillan tyckte de var jätte kul. När dom var här tänkte man inte så mycket på allt som hänt med M. Men hans pappas gamla fru frågade mycket och ville prata. De var först när dom gick som de kändes. Verkligheten slår tillbaka på något sätt. Tårarna börja rinna och smärtan inom mig högg rakt in i hjärtat. De gör ont! De var inte meningen att de skulle bli så här.

Jag fick brev av M i veckan från fängelset. Han saknar lillan jätte mycket och skriver att de finns mycke "dåliga" typer. Jag hoppas bara han inte har skapat nya kontakter där inne. Han skrev också att han hade jobb när han kommer ut. Vilket är hur bra som helst. Han kommer i allafall ut snart! Den 11e mars..

Nu ska jag rå om mig själv innan jag ska hämta lillan och skjutsa henne till mamma. Jag ska få vara barnledig i helgen! =)

Inga kommentarer: