27 mars 2011

Ruttnat

Idag var jag o hämta Metallica biljetter! Woho! I sommar bli de en miniweekend till Göteborg för mig o en av mina bästa vänner! Kommer bli helt galet! Så sjukt glad!


Efter de åkte jag o lillan till mamma o åt middag och bara umgicks. På vägen hem frågade mamma om jag pratat något med M. Jag har aldrig varit riktigt ärlig mot min mamma om honom. Det tog nästan 2 år innan jag erkände för henne att han var missbrukare. Hon vet lite om vad som har hänt i vårat förhållande men långt från allt. De mesta är väl att man känner skam. Jag skäms för honom. Jag skämdes för att jag hade valt att få barn med han. De hon vet i dagsläget är väl att han kommit ut från fängelset punkt. Inte mycke mer. När mamma körde hem oss idag så berättade jag att han hade varit hos oss väldigt mycket förra veckan och att jag troligtvis vilseledde honom i att jag ville ha ett förhållande och lite av de som hände för en vecka sen.


M hade inte ringt eller hört av sig på hela helgen. Jag ringde honom. Jag vet vad han gör. Jag kände de på mig redan innan jag ringde. Han säger att han inte har gjort något. MEN.... Bortförklaringar som att han varit dålig o har haft mycke att göra? De är därför han inte hört av sig... För mig är de rent av bullshit..


Keep my head high and keep standing tall... Im better then this bullshit!

6 kommentarer:

A sa...

Hur går det med allt?
Här är det deppigt värre...behöver din blogg, den gav mig kraft sist iaf....;o)

http://mlomt.blogg.se/

Christine sa...

Uppdatering, tack!
Älskar dig!

roonja sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ronja sa...

hjälp mig med förslag till min blogg!
gå in och kolla och ge ditt förslag! :)

A sa...

Väntar på din story. vad händer? Hur mår du? Hur går deet med allt?
Orolig och nyfiken.

http://mlomt.blogg.se

Christine sa...

Nää nu får du faktiskt skärpa dig! UPPDATERING TACK! Pussssssss