13 mars 2011

söndag 13 mars

Enligt M's brev skulle han vara ute 4e eller 11e mars. Var lite otydligt att läsa. Mina misstankar är att han inte har kommit ut än. Hans mobil är avstängd och jag tror faktiskt att han skulle höra av sig till mig, direkt. Att jag skulle vara en av dom han först skulle ringa till när han kommer ut. Jag är bara less att man har gått hela veckan och framför allt hela fredagen och tänkt på honom vad han gör och var han är. Jag var jätte rädd att jag skulle hänga upp hela min helg på att vänta på honom. Jag har gjort de så många gånger förr. Den här helgen har jag i allafall gjort mitt. Jag är riktigt förskyld så planen var att bara ta de lugnt i helgen så jag har ändå inte hängt upp mig på honom.

Igår var jag o lillan ute och gick. Vi var ute över 2 timmar och gick runt hela långholmen och fram och tillbaka hem. Riktigt mysigt. Var sånt fint höstväder.

Men idag. Jag är förskyld, trött, de är molnigt. Vi blir bara hemma. Lillan står och dansar. Hon har själv satt på sig strumpbyxor och en fin klänning. Hon har blivit så stor! När jag börja blogga var hon ett spädbarn! Hon var knappt 1 månad då, nu är hon 2,5 år!


Vikkan jag saknar dig som fan också!! Visste inte vart jag skulle börja om allt som hänt när du ringde men de är bra att du följer bloggen då vet du ju var jag ligger på den här delen av mitt liv!

1 kommentar:

A sa...

Oj, tror jag hittat en ny favorit blogg....Ska läsa mera en annan dag. I will be back :o)

http://mlomt.blogg.se