14 mars 2011

Lycklig

Igår kväll ringde M och var på väg till hans boende i fruängen. Jag frågade om han ville komma hit och de gjorde han. Han sov här och han är även kvar idag.

I nuläget känns allt jätte bra! Jag har honom här och jag älskar honom. Jag har sagt vad jag vill och vad jag hoppas och han känner samma sak.

Imorse träffade lillan M för första gången sedan augusti! Jag har aldrig sett henne så lycklig! Hon såg direkt att de var pappa och hoppade upp i sängen! Jag är lycklig, M är lycklig och framför allt är lillan lycklig! Hon har fått sin pappa och på dagis imorse förklarade hon stolt att de var hennes pappa.

Han är ute från fängelset och han är här!

Oron lämnar vi till framtiden och tänker i dagsläget. M verkar vara riktigt motiverad och veta vad han vill. Så länge han är drogfri och träffas lillan regelbundet är jag nöjd! '

Jag är lycklig!! Vi är lyckliga!!

7 kommentarer:

vikkan sa...

jag är lycklig när du är lycklig! <3 puss

A sa...

Underbart! Grattis! Så otroligt glad för din/ eran skull. Ösnkar jag en dag hamnar i samma underbara sitts.
jag tror min alkis är på nåt hem av nåt slag där man inte får använda telefonen? :o(

A sa...

http://mlomt.blogg.se/

Är min avsändare. Glömde skriva den sist.

Anonym sa...

Hej!
Tänkte bara säga att det här inlägget gjorde mig fruktansvärt glad, det gav mig hopp.
Jag är bara 17 men känner igen mig för mycket i det du skrivit. Men det har hjälpt mig.

Lycka till iallfall och jag håller tummarna för att allt går bra och att styrkan sitter kvar hos dig och honom :)

A sa...

Hur går det? Hoppas allt går bra. Tänker på dig/er och håller tummarna.
Tittar till din blogg varje dag och hoppas få se ett nytt glatt inlägg...
Själv har min alkis inte hört av sig än :o(
http://mlomt.blogg.se/

Gröna Trädmamman sa...

Mina bästa lyckönskningar! Det är något speciellt med att vara en hel familj och jag önskar er allt gott.

Mandy sa...

Tack alla för erat stöd!!
A: jag kommer inte in på din blogg då den inte är "tillgänglig" för andra läsare

PUSS OCH KRAM ALLIHOP!