26 maj 2011

Bröst operation!

Idag har jag gjort en riktig stor förändring. En personlig kroppslig förändring! Jag har gjort ett bröstlyft, förminskning, vårtgård förminskning och ett implantat! I got silikon boobs!! Och dom är så heta!
Wohoo! Mina bröst fick genomlida allt.

Jag var på sabbathsbergs sjukhus 7:30 i morse och allt tog 3,5 timme.
Av hela proceduren var jag mest rädd för nååålen! Har blivit punkterad så många gånger. Men narkos ssk var helt underbar. Hon sa att jag skulle tänka på något positivt och att hon skulle ge mig lugnande. Jag märkte ju att de var sömnmedlet och började skratta. Sen vaknade jag upp och hade drömt att jag hade varit på världens roligaste personalfest.

Brösten gjorde ont som helvete! Jag kunde inte röra höger arm så jag fick smärtstillande på direkten då var jag tydligen uppe i maxdos då jag hade fått smärtstillande under operationen. Men jag blev helt borta av katoganen som jag fick. De bedövade även smärtan. Det tog 30 min för mig att äta en smörgås efter operationen. Carro kom o hämtade mig på sjukhuset, riktigt skönt! Eftersom jag inte hade så ont åkte vi kommunalt hem. Bor inte så långt bort så de gick bra. Väl hemma blev de en halv pizza till middag. Men smärtan kom tillbaka vid 7 tiden. Visste inte vart jag skulle ta vägen. De blev att jag överdosera Citodonen med x antal tabletter sen tog 2 dexofen som jag hade här hemma. Kollade faktiskt med chefen om de gick bra o blanda. Tur att man jobbar i vården! Nu har jag ont när jag rör armarna. De är så gott som omöjligt att komma själv upp ur sängen.

MEN FAN VA SNYGGA BRÖST JAG HAR! Dom är perfekta!
Ska lägga upp före och efterbilder när jag blivit mer rörligare!

Inga kommentarer: